Stránka nepodporuje váš prehliadač. Aktualizujte prosím svoj prehliadač alebo si stiahnite iný
Obdržal som nekvalitný produkt! Čo mám robiť?
Pokiaľ ste obdržali chybný, nefunkčný alebo nekvalitný produkt, alebo pokiaľ bol produkt poškodený počas prepravy, kontaktujte prosím náš tím podpory! Situáciu preveríme a prípadne ponúkneme čiastočné alebo úplné vrátenie peňazí.
Ako kontaktovať podporu?
- Prejdite do sekcie Moje objednávky.
- Vyberte príslušnú objednávku.
- Na webu kliknite na tlačidlo Podpora v pravé časti obrazovky. V mobilnej aplikácii nájdete tlačidlo Dotaz k objednávke na stránke dole a potom ikonku chatu vpravo hore.
- Popíšte problém s tovarom a priložte foto alebo video, na ktorom bude popísaný problém vidieť.
Na čo nezabudnúť
- S prípadnými problémy sa na nás môžete obrátiť v priebehu 360 dní od doručenia zásielky.
- Záruka sa nevzťahuje na efekty kozmetických výrobkov.
- Tím podpory vás môže požiadať o foto poštového balenia.
- Okrem toho vás agent podpory môže požiadať o ďalšie dôkazy. Napríklad foto tovaru z iného uhla, video a podobne.
Prosím, nevyhadzujte tovar a tiež poštové balenie, dokiaľ nebude vaša žiadosť vyriadená.
Môže byť žiadosť o vrátenie peňazí zamietnutá?
Áno, v nižšie uvedených prípadoch, ale nie len v nich:
- Keď uplynulo viac ako 360 dní od prijatia produktu
- Poskytnete falošné alebo zavádzajúce dôkazy, informácie alebo nepravdivé vyhlásenia tímu podpory Coolbe , alebo odmietnete dodržať akékoľvek pokyny na poskytnutie dôkazov alebo vrátenie produktu
- Dôkazy, ktoré poskytujete, sú nejednoznačné, upravené alebo zobrazujú iný produkt
- Položku ste zlikvidovali, zničili alebo s ňou nesprávne zaobchádzali/zničili ste ju bez povolenia tímu podpory
- Pokúsili ste sa upraviť alebo vykonať opravu bez kontaktovania predajcu alebo Coolbe podľa dobrovoľnej politiky záruky kvality.
Kedy dostanem peniaze späť?
Peniaze budú vrátené do 7-14 pracovných dní na rovnaký účet, zo ktorého bola objednávka zaplatená.