Nemôžem sledovať svoju objednávku!
Pokiaľ sa stav zásielky dlho nemení, nebojte sa – niekedy sa to stáva.
V niektorých prípadoch predajcovia posielajú balíky, ktoré je možné sledovať iba na území Číny. Akonáhle takáto zásielka prekročí hranicu, nedochádza k nasledujúcim aktualizáciám jej stavu. Napriek tomu bude tovar v poriadku doručený.
Pokiaľ od zaplatenia nákupu uplynulo 85 dní* a vaša objednávka ešte nedorazila, požiadajte o vrátenie peňazí!
Ako požiadať o vrátenie peňazí?
- Prejdite do sekcie Moje objednávky.
- Vyberte objednávku, ktorá nebola doručená do 85 dní*.
- Na stránke objednávky sa zobrazí dotaz Dostal/a ste túto objednávku? – odpoviete kliknutím na tlačidlo Nie. Zobrazí sa okno, v ktorom zadajte svoju e-mailovú adresu.Uistite sa, že adresa je správna, pretože na ňu pošleme odpoveď.
- Vaša žiadosť bude potom odoslaná na podporu Joom.
Kedy dostanem peniaze?
Proces vrátenia peňazí sa snažíme dokončiť do 14 dní. Zvyčajná doba spracovania transakcie je 2-3 dni. Peniaze budú vrátené na rovnaký účet, z ktorého bola objednávka zaplatená.
Môže byť vrátenie peňazí zamietnuté?
Áno, vaša žiadosť môže byť zamietnutá, pokiaľ od vytvorenia objednávky uplynulo viac než 99 dní* a záručná doba už uplynula.
*Pozor! Dodacie lehoty sa môžu v jednotlivých krajinách líšiť. Podrobnejšie informácie o záručnej dobe si môžete pozrieť otvorením každej objednávky v sekcii Moje objednávky výberom možnosti Kedy dorazí zásielka na Androidu nebo Záruka na iOS.