Stránka nepodporuje váš prehliadač. Aktualizujte prosím svoj prehliadač alebo si stiahnite iný

Nemôžem sledovať svoju objednávku!

Pokiaľ sa stav zásielky dlho nemení, nebojte sa – niekedy sa to stáva.

V niektorých prípadoch predajcovia posielajú balíky, ktoré je možné sledovať iba na území Číny. Akonáhle takáto zásielka prekročí hranicu, nedochádza k nasledujúcim aktualizáciám jej stavu. Napriek tomu bude tovar v poriadku doručený.

Pokiaľ od zaplatenia nákupu uplynulo 85 dní* a vaša objednávka ešte nedorazila, požiadajte o vrátenie peňazí!

Ako požiadať o vrátenie peňazí?

  1. Prejdite do sekcie Moje objednávky.
  2. Vyberte objednávku, ktorá nebola doručená do 85 dní*.
  3. Na stránke objednávky sa zobrazí dotaz Dostal/a ste túto objednávku? – odpoviete kliknutím na tlačidlo Nie. Zobrazí sa okno, v ktorom zadajte svoju e-mailovú adresu.Uistite sa, že adresa je správna, pretože na ňu pošleme odpoveď.
  4. Vaša žiadosť bude potom odoslaná na podporu Joom.

Kedy dostanem peniaze?

Proces vrátenia peňazí sa snažíme dokončiť do 14 dní. Zvyčajná doba spracovania transakcie je 2-3 dni. Peniaze budú vrátené na rovnaký účet, z ktorého bola objednávka zaplatená.

Môže byť vrátenie peňazí zamietnuté?

Áno, vaša žiadosť môže byť zamietnutá, pokiaľ od vytvorenia objednávky uplynulo viac než 99 dní* a záručná doba už uplynula.

*Pozor! Dodacie lehoty sa môžu v jednotlivých krajinách líšiť. Podrobnejšie informácie o záručnej dobe si môžete pozrieť otvorením každej objednávky v sekcii Moje objednávky výberom možnosti Kedy dorazí zásielka na Androidu nebo Záruka na iOS.