Stránka nepodporuje váš prehliadač. Aktualizujte prosím svoj prehliadač alebo si stiahnite iný
Dostal som nekvalitný produkt! Čo mám robiť?
Pokiaľ ste dostali chybný, nefunkčný alebo nekvalitný produkt alebo ak bol produkt počas prepravy poškodený, kontaktujte náš tím podpory! Situáciu preskúmame a v prípade potreby ponúkneme čiastočné alebo plné vrátenie peňazí.
Ako kontaktovať podporu?
- Prejdite do sekcie Moje objednávky.
- Vyberte príslušnú objednávku.
- Na webe kliknite na tlačidlo Podpora v pravej časti obrazovky. V mobilnej aplikácii nájdete tlačidlo Dotaz k objednávke na stránke dole a potom ikonku chatu 💬 vpravo hore.
- Popíšte problém s prijatým tovarom a priložte fotku alebo video, na ktorom bude viditeľný opísaný problém.
Na čo nezabudnúť
- S prípadnými problémami môžete nás kontaktovať do 30 dní od doručenia.
- Záruka sa nevzťahuje na efekty kozmetických výrobkov.
- Tím podpory vás môže požiadať o fotku poštového balíka.
- Okrem toho vás môže agent podpory požiadať o ďalšie dôkazy. Napríklad fotku tovaru z iného uhla, video a podobne.
Prosím, nevyhadzujte tovar ani poštové obaly, dokiaľ nebude vaša žiadosť spracovaná.
Môže byť žiadosť o vrátenie peňazí zamietnutá?
Áno, v nižšie uvedených prípadoch, ale nie len v nich:
- Keď uplynulo viac ako 30 dní od prijatia produktu
- Poskytnete falošné alebo zavádzajúce dôkazy, informácie alebo nepravdivé vyhlásenia tímu podpory Coolbe , alebo odmietnete dodržať akékoľvek pokyny na poskytnutie dôkazov alebo vrátenie produktu
- Dôkazy, ktoré poskytujete, sú nejednoznačné, upravené alebo zobrazujú iný produkt
- Položku ste zlikvidovali, zničili alebo s ňou nesprávne zaobchádzali/zničili ste ju bez povolenia tímu podpory
- Pokúsili ste sa upraviť alebo vykonať opravu bez kontaktovania predajcu alebo Coolbe podľa dobrovoľnej politiky záruky kvality.
Kedy dostanem peniaze späť?
Peniaze budú vrátené do 14 pracovných dní na rovnaký účet, z ktorého bola objednávka zaplatená.